《不懂撒嬌的MT》

之前大台劇《不懂撒嬌的女人》中,出現咗一位MT,劇中的她機心很重,經常耍手段。大家以為只係做戲?其實同現實中的MT分別都唔係好大…

話說小編在一間銀行任職MT,一年的MT Program完結前,我地就搵Permanent Job , 要由MT自己去approach不同的Team,視乎Manager想不想收你。而一直HR都未公開公佈幾時正式開始要搵Permanent Job的時間及細節,所以我都未開始特別搵D Managers著。

有一日,一位新加坡的MT留言問我: 「聽說今日已經正式開始Permanent Job Search的Procedure,我們主管提議我們MT主動找不同的部門主管coffee-chat,傾下計,打好關係,你們香港開始未?」我好快就問一問身邊的一位MT同事 Amy: 「你知唔知道香港嘅Permanent Job Search開始未? 我聽講好像開始喇喎…」Amy就以嬌嗲的聲線、笑笑口地回答:「未開始,如果開始HR一定同我們講啦! 唔駛擔心,如果收到咩消息,我地會互相分享嘛!」我當時一直工作太忙,既然佢咁講,咁我決定等HR通知。一個星期後,HR正式公佈細節,我亦開始搵team head coffee-chat,希望盡快搵到一個permanent offer。 奇怪的事就正式開始了…

我搵咗一個我很想入嘅Team嘅Manager,我倆坐在Starbucks,我小心翼翼地拿出自己CV及這一年的Rotation Appraisal Forms,佢望咗幾眼,有點為難地跟我說: 「其實你的Profile非常好,由大學的成績,實習到現在工作表現都不俗… 但可惜…」 此刻,我心諗: 「既然講到那麼正面,究竟可惜什麼!? 」對方繼續解釋:「但可惜… 上星期有位MT Amy約了我coffee-chat 傾計,當時我對她印象不俗,講野幾好,所以已決定揀她,只可惜我太遲認識你」

我心入面已經開始有點嬲: 「上星期! 明明果個Amy同我講未開始,仲叫我唔駛擔心,什麼會互相share… 原來一切都是假…」;那位manager仍繼續鼓勵我不用怕,你profile那麼好,總會找到一個好的offer之類的說話,但那一刻,我腦海只充滿著被騙的怒氣及失望。

經一事,蔡一智,在銀行的世界,沒有永遠的真話,亦沒有永遠的大話。身為一位MT,可以在一年內明白這個世界是多現實,最起碼這次或許對將來在職場上發展是件好事。


待續......

留言

這個網誌中的熱門文章