腦細的語言偽術


MT在差不多完結整個MT program之前,要開始搵full time offer。為了找到一個好的offer,會用盡不同方法。好的offer即是指一條好的team (同事好似朋友一樣,好nice,team spirit好強),又或許前景最好(front office,晉升機會大)。MT們最常用的方法就是約team head或其他老闆coffee-chat,在短短15分鐘留下一個深刻形象。而15分鐘入面如何表現自己? 有人會選擇帶自己份CV,有人會整一份summary,介紹自己這一兩年在公司的成就,有人會當作面試,諗好如何自我介紹等…

而筆者鑑於上次比另一位MT捷足先登,所以要繼續約見不同team head…但見了很多位team heads,慢慢學會理解他們的語言偽術:

當team head好chill地講一句: 「Let’s keep in touch!」
真正意思是: 「小朋友,夠啦,下次不要再搵我啦」

當team head凝重地說: 「唔好意思,很可惜我地條team無位」
真正意思是: 「我有位都唔想收你呀」

當team head面帶笑容地講: 「之後有什麼不明白的地方,記得隨時問我」
真正意思是: 「你其實咩都唔識,仲想入黎我條team,做多幾年先再搵我啦」

你會好奇為什麼筆者那麼肯定team head講的說話是反話,事緣有一次搵左team head後他講左一句: 「有什麼問題就搵我傾啦! 我地這間銀行好free style的」

過咗一個星期自己有一些career path的問題想請教他,於是發了封電郵約了一個時間。但是,他一直無覆我email,直至一星期後佢覆我:
「Sorry, I am very busy. Please find your current team head and don't bother me. 」

而結果當然係被所有team head拒諸門外了。咁下一步點算好?下回再講....

留言

這個網誌中的熱門文章